Re: Co myślicie o takim zestawie ?

Autor: Mr. Wolf <mrwolf_at_op.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 10:58:49 MET

LUKY napisał(a):
> 1. Najwieksze watpliwosci mam co do Monitora... czy LCD sprawdzaja sie
> lepiej w pracy biurowej niz kineskopy?

Ja to bym z tego zestawu wywalił właśnie ten monitor.
Generalnie trudno jest znaleźć zastosowanie w którym
LCD jest lepszy od CRT ale o tym już było :)
Za grosze można kupić dobry CRT i...

> 2. Ta zintegrowana karta graficzna jest na poziomie ktorego radeona? 9250??

... za zaoszczędzoną kase kupić porządną karte graficzną.
Poza tym na zasilacz warto zwrócić uwage, zamiast kupować
byle czego.