Co myślicie o takim zestawie ?

Autor: LUKY <luky1_at_o2.pl>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 00:28:34 MET

Witam Szanownych Grupowiczow,
Dostalem za zadanie zlozyc komputerek nisko-budzetowy :). Cena to ok. 2000
zl wlacznie z monitorem. Postanowilem wiec wybrac cos takiego:

Plyta MSI RS480M na 754 + Lan+sound + VGA(radeon X200)+PCI Express 275
Procesor Sempron 2600+(64bit) 285
Dysk Seageate SATA 80GB 230
Pamiec 512 MB DDR 150
Nagrywarka CD-RW Lite-on 85
Monitor LCD NEC 15' 780
Mysz optyczna 30
Klawiutura Benq 20
Obudowa+zasilacz 150
Stacja dyskietek 25
Głośniki pierdziawki ;) Creative 40
Razem 2070

Sprzet bedzie sluzyl do pracy typowo biurowej Word+Exel+Winamp, być moze
jakies starsze gierki, wiem ze na takie wymagania to i tak za dobry sprzęt
;), ale osoba chce koniecznie nowy komputer :). Mam pytania:
1. Najwieksze watpliwosci mam co do Monitora... czy LCD sprawdzaja sie
lepiej w pracy biurowej niz kineskopy?
2. Ta zintegrowana karta graficzna jest na poziomie ktorego radeona? 9250??
8500??
3. Cobyscie ewentualnie zmienili w tej konfiguracji?

Pozdrawiam
LUKY