Re: Szybkie dyski jakie ? - Raid

Autor: MM <nospam_at_nospam.nospam>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 09:53:54 MET

Seria RaidEdion WD (z literkami SD na koncu). Dyski od 120, 160, 250, 320 i
RaidEdition2 400 GB. Przeznaczone do pracy ciaglej, 1.000.000 MTBF i kilka
innych cech typowych dla dyskow raidowych. Cichutkie, trwale, dosc szybkie i
5 lat gwarancjia cena tylko kilka procent wyzsza niz dyskow "domowych". Mam
3 po 250 GB i kupie jeszcze kilka. Jedyne dyski jakie widzialem ktore maja
identyczna liczbe sektorow!
http://www.wdc.com/en/products/index.asp?cat=2

Raptorow nie polecam jezeli bezwzglednie nie potrzebujesz krotkich czasow
dostepow. Glosne, drogie i malo pojemne. Mam 2 szt. i zaluje ze zamiest nich
nie kupilem jeszcze 3 szt wspomnianych 250 RE. 6 szt na Raid5 to byloby
miodzio a tak mam pilowanie przy starcie komputera.

Pzdr.,
MM