Re: Napięcie na AGP

Autor: Budzik <budzik61_at_poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Data: Tue 14 Feb 2006 - 09:49:38 MET

Użytkownik Sander ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13 ...

> A nForce ?

poczekaj, pogubiłem sie... :)
Przeciez ja nie napisałem ze chce plyte na VIa tylko ze ma byc socket A!

> Przecież ta karta(ty) działają na innym kompie.

Ale u mnie nie, wiec kompatybilnosci nie mozna byc pewnym. Jaki jest powód
tej niekompatybilnosci - nie wiadomo, choc jak rozumiem - ty sugerujesz ze
to kwestia chipsetu?

b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl  (adres antyspamowy, usuń także "_")
Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
No i proszę!