Notebook HP i sterowniki

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 17:39:28 MET

Witam

Szukam caly dzien i nie potrafie znalezc sterownikow (do chipseta ATI i
karty graficznej ATI) do notebooka HP PAVILION ZX5000 pod Win 2k3, mialem
tez problemy z XP. Dzwonilem do HP z kilkoma pytaniami to mnie zbyli i
kazali _u sprzedawcy_ sie pytac, a na koniec "musi Pan sobie jakos radzic
we wlasnym zakresie". Totalna porazka! W ogole mam wrazenie, ze HP ma
gdzies klientow, ktorzy maja sprzed starszy niz pol roku (moj ma troche
ponad rok) :-(
Ale do rzeczy. Czy istnieje jakis software HP, ktory potrafi przeskanowac
notebooka i stwierdzic jakich sterownikow brakuje lub sa nowsze, oraz
pobrac je z www? Cos takiego chyba IBM ma, a czy HP? Nie potrafie sie na
ich www dokopac do czegos takiego. Poza tym czy sterowniki z XP powinny
dzialac pod W2k3 czy raczej nie beda?

pzdr
Johnny