Re: Notebook NIE dla gracza

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 17:39:58 MET

Dnia 2006-02-13 14:42:23, encja *Piter* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Tak ale wszystko co wtedy napisales bylo nieprawda.
> I tak wiem ze sie do tego przyznales,ale niesmak pozostal :P

Wszystko ?
Czyżbym napisał, że FS robi najlepsze notebooki na świecie ?

Uściślijmy - przegapiłem fakt, że część modeli omawianej serii
notebooków (HP nx6110) ma wolniejszy dysk. Zwróciłeś mi na to uwagę, i
przyznałem Ci rację.

To budzi Twój niesmak...

Twierdzisz teraz, że *wszystko* co wtedy pisałem, to kłamstwa.
Magnezowy szkielet, laminowana utwardzana obudowa,bateria, waga, jakość
wykonania ?
Sorry, ale tu się kończy możliwość dyskusji - bo po co i o czym.
mp pyta o notebooki, a Tobie tylko flamewar w głowie.

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]