Re: Radeon PCI-E 256 - proszę o opini

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 00:09:14 MET

Leszek K. <leszek60.wytnij@neostrada.pl> wrote:

> Niedawno oglądałem kompa z trzema matroxami po starym, poczciwym pci.
> Każda z dwoma wyjściami. Przypuszczalnie jakby taką kartę PCI dołożyć w
> nowej płycie z PCI-e też by była wykryta i obsłużona. Dawno temu
> (jeszcze na 98) miałem wpiętego na AGP GF256, a po PCI jakieś Ati. Nie
> gryzły się.

            Nie zapominaj ze plyty z PCI-E maja max 3 zwykle PCI 2.3 a poza
kartami graficznymi jeszcze cos trzeba miec w PC. Dlatgo producentom pracym
TERAZ do PCI-E mam ochote zrobic cos zlego. Juz teraz ciezko kupic nowa
plyte z AGP i 5-6 PCI 2.x. Ostatnie co na to pozwala to chyba plyty na
nForce3 Ultra.

            A co do trybu multimonitorowego: praktycznie kazdy wspolczesny OS
obsluguje do 8 monitorow -> kupujac 1 Matroxa G400 DH na AGP i 3 na PCI
mozna miec obsluge 8 monitorow za cale 80-100 zl, czyli miej niz polowa
ceny najtanszego chinskego badziewia do grania w 3D.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl