Re: Karta do gier czy do graficznej stacji roboczej ?

Autor: Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 17:02:30 MET

"red" <red@redplanet.com> wrote in message news:dsq4ne$c3l$1@inews.gazeta.pl...

> Jeśli tak, to warto dołożyć. Pamiętam za czasów GeForce2 kiedy dokonaliśmy soft-moda na ówczesne Quadro, kuzyn który wtedy bawił
> sie w 3dsmax niemalże padł mi do stóp w podziękowaniu :)

A te nowsze karty, powiedzmy ta Quadro FX 1400, to na jakim chipsecie jest?
Która z kart GeForce jest do niej "siostrzana"?
I czy jest wciąż możliwa przeróbka karty GeForce na Quadro ?

> A tak na serio - różnica jest naprawdę spora, więc Quadro, minimum 1GB RAMu i dobry procek, najlepiej 2 rdzenie lub minimalnie coś
> z HT - przyda się podczas renderowania.

Tak, ma być Pentium D 2.80 (a może któryś z AMD ? Co o tym myślicie ?)
1 GB RAMu DDR2 677 MHz w jednej kostce aby było miejsce na rozbudowę
w trzech pozostałych gniazdach, płyta ASUSa P5N32-SLI DELUXE ($200)
lub dla AMD A8N32-SLI Deluxe (nie wiem jeszcze czy wybrać Intela czy AMD)
dysk 160GB SATA II i do tego dwa napędy optyczne: RO i RW dual layer.

Muszę trochę poczytać jeszcze o tych płytach głównych ASUSa czy one
wymagają jakichś specjalnych obudów - jak nie to kupię taką jaka się
podoba temu grafikowi dla którego jest ten pecet :-)
Acha, widzę że ta karta Quadro FX 1400 pobiera sama 75W mocy... szok.
http://www.nvidia.com/object/IO_11761.html lub tutaj po polsku:
http://www.nvidia.pl/object/IO_11761_pl.html Jaki w takim razie zasilacz
duży mam kupić z tą obudową aby wszystko to dobrze pracowało??? :-))