Re: Karta do gier czy do graficznej stacji roboczej ?

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 15:22:41 MET

Pszemol wrote:
> Ten komputer jaki składam nie ma byc komputerem do gier a właśnie
> do 3DSMAX, Maya czy innych programów do modelowania, animacji itp.
> Wygląda więc na to, że trzeba wysupłać te $500 na Quadro FX 1400 PCI-e x16.

Jeśli tak, to warto dołożyć. Pamiętam za czasów GeForce2 kiedy
dokonaliśmy soft-moda na ówczesne Quadro, kuzyn który wtedy bawił sie w
3dsmax niemalże padł mi do stóp w podziękowaniu :)

A tak na serio - różnica jest naprawdę spora, więc Quadro, minimum 1GB
RAMu i dobry procek, najlepiej 2 rdzenie lub minimalnie coś z HT -
przyda się podczas renderowania.

--