Re: Jak sprawdzić płytę główną ?

Autor: Filip Orzechowski <becher_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 13 Feb 2006 - 07:27:41 MET

Użytkownik "maciek" <maciek@szorujbabciudokolejki.pl> napisał w wiadomości
news:dso1u1$983$1@news.wp.pl...
> Co to znaczy, ze daje czadu?

To znaczy, że ciągle się wiesza. Z reguły w momencie ukazania się kursora
myszy na ekranie (start systemu) lub troche po starcie, czasem załaduje sie
i spokój - jak coś odpale np IE lub jakiś film to zwiecha a czasem chodzi
trzy dni i nic. Zapuszczałem już jakiś soft niby do testów sprzętu, szło to
12 godzin i nic nie wykryło. Ale była to wersja sharware więc nie wszystkie
funkcje były dostępne.
Aha, resetowałem także BIOS i również nie pomogło.
Pozostałe możliwości są: RAM, płyta gł, procesor, dysk twardy, zasilacz -
tych elementów na razie nie mam jak (czym) podmienić.

Pozdrawiam !

P.S. Jeszcze jedno, po każdej instalacji Windowsa wiesza się przy pierwszym
uruchomieniu, tak samo w momencie pojawienia się kursora myszy.