Re: linux vs win - dziwne pytanie :)

Autor: Michal Bien <mbien_at_usunto.uw.edu.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 21:15:21 MET

w.p. <ptaku2_wywalto@tlen.pl> wrote:

> Rozumiem że pisanie w edytorze z ustawionym czarnym tłem (swoją drogą
> bardzo lubię tak właśnie ustawioną edycję w zwykłych edytorach
> tesktowych typu VIM) i jasną czcionką powinno przy pracy w OO wydłyżyć
> czas pracy... czy po prostu w LCD i tak podświetlenie robi swoje...?

            Nie dam sobie reki za to uciac, bo nie mam jak zmierzyc, ale wg tego
co zeznaje UPS obciazenie zasilania przez monitor w zaleznosci od
wyswietlanego koloru [a wlasciwie jego intensywnosci] dotyczy tylko CRT.
W LCD _podobno_ nie ma znaczenia. Jesli ktos ma inne informacje i potrafi
to uargumentowac chetnie wyslucham.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
mailto:mbien@mail.uw.edu.pl