Re: linux vs win - dziwne pytanie :)

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 20:32:29 MET

Michal Bien wrote:

> To czy zainstalujesz w OO.org tylko edytor czy cala reszte ma wplyw
> tylko na ilosc miejsca zajetego na dysku. Cala reszta zalezy od
> konfiguracji - w tym wylaczania Java VM, zmniejszenie krokow undo, nie
> ladowanie tego nie potrzebnego IMHO przyspieszacza startu itp. W tym
> pakiecie spora czesc kodu jest wspoldzielona i instalowanie tylko edytora
> czy tez arkusza, bazy itp nie wplywa znaczaco na zywotnosc akumulatorow -
> ma to swoje zalety i wady - jesli pracuje sie na raz z wiecej niz jedna
> plikacja pakietu pozwala to zaoszczedzic sporo pamieci, ale jesli ktoras
> [...]

Rozumiem że pisanie w edytorze z ustawionym czarnym tłem (swoją drogą bardzo
lubię tak właśnie ustawioną edycję w zwykłych edytorach tesktowych typu VIM) i
jasną czcionką powinno przy pracy w OO wydłyżyć czas pracy... czy po prostu w
LCD i tak podświetlenie robi swoje...?

--
-Bardzo porządna dziewczyna.
-Trudno! Co robić...