Re: Radeon PCI-E 256 - proszę o opinię

Autor: Ania <Ania_at_komputer.com>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 19:31:35 MET

> Wyłącznie, Madame. Wyłącznie 2-monitorowe :)
>
> PS. Od dłuższego czasu wszystkie Radki maja podwójny RAMDAC.
> Niektóre tanie karty mogą nie mieć 2 wyjść na śledziu,
> ale to już oszczędności producentów.
Dziękuję za odpowiedź. Słyszałam jednak, że podwójny Ramdac
a DualHead to dwie rózne rzeczy. Nie mogę jednak znaleźć jednoznacznego
wyjaśnienia.
W szczególności interesowałoby mnie czy Sapphire ATI Radeon X800GTO
Ultimate 256DDR3 256bit PCI-E jest kartą 2-monitorową (z 2 wyjściami
na śledziu)?

Pozdrawiam
Ania