Re: Radeon PCI-E 256 - proszę o opinię

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 19:42:36 MET

Hej !

Użytkownik "Ania" <Ania@komputer.com> napisał w wiadomości
news:dsnv0v$3mn$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Dziękuję za odpowiedź. Słyszałam jednak, że podwójny Ramdac
> a DualHead to dwie rózne rzeczy.

W przypadku nowych Radeonów są to "przesądy światło ćmiące" :)
W Radeonach nazywa się to Hydravision. I mają to juz od bardzo
dawna. Znikomy odsetek modeli miał pojedyńczy RAMDAC.
Część kart miała jedno wyjście D-sub, ale drugie przypinało się
na osobnym śledziu tasiemką do karty (kumpel tak ma w R7000).

> W szczególności interesowałoby mnie czy Sapphire ATI Radeon X800GTO
> Ultimate 256DDR3 256bit PCI-E jest kartą 2-monitorową

http://sklep.benchmark.pl/pelny_22679.html
RAMDAC 400 MHz (podwójny)
wyjście video [tv-out]
wyjście DVI
wyjście D-Sub

Czyli jak chyba większość Radków ma 2 wyjścia monitorowe.
Z tym że drugie D-sub uzyskuje sie przez przejściówkę
DVI -> D-sub. Drugiego DVI niestety nie ma.

http://hslab.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=5272
Wszystkie wersje obsługują technologię Hydravision
(działanie dwumonitorowe)

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry