Re: Theatrix 550Pro - okielznal juz to ktos wkoncu ?

Autor: Antoni Goryl <a.goryl_at_chello.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 10:13:18 MET

Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:dsjcrc$kft$1@news.onet.pl...
> Hej.
>
> Bo przejrzalem archiwum i w sumie jak narazie nie ma specjalnie
> odpowiedzi.
>
> Jak to odpalic zeby tuner TV chodzil jakos w miare normalnie.
> U mnie jest problem ktory chyba u innych niewystepuje - a mianowicie obraz
> z tunera sie (sic!) przycina strasznie. Co jest w sumie dosc dzwine
> zwazywszy na to ze jest to w koncu sprzetowy tuner.
>
> PZDr
> Adam

Mam inny problem: pod ATI MMC 9.13 zamiast normalnego głosu mam tylko szum.
Obraz zaś jest
przyzwoity i bez zacięć. Kiedyś, kiedy miałem All In Wonder Radeona i przy
starszych wersjach MMC
po każdym automatycznym wyszukaniu kanałów musiałem ręcznie dla każdego
kanału wymusić standard
Pal-D i w miejsce szumu pojawiał się normalny głos. Teraz w właściwościach
kanałów można tylko
ustawić stronę telegazety (?). Grzebałem w rejestrze szukając możliwości
wymuszenia standardu Pal-D,
ale nie znalazłem. Oczywiście podczas inicjalizacji tunera ustawiam Polskę.
Próbowałem też inne kraje,
ale z podobnym skutkiem. Przyzwyczaiłem się przez lata do MMC i bardzo
chciałbym poradzić sobie
z tym problemem. Może dobra dusza zna link, pod którym jest opis ustawień
rejestrów dla tunerów
ATI i MMC?

W ChrisTV 4.8 lite udało misię uzyskać i obraz i dźwięk, ale bardzo
irytujący jest brak synchronizacji
obrazu i dźwięku.

Najlepiej chodzi z plug-inem pod WinAmpa, ale tu obsługa (zmiana kanałów)
nie jest specjalnie wygodna
i nie mam możliwości rejestracji obrazu. PlayListę z ustawieniami kanałów
wyedytowałem ręcznie.

O Power Cinema Cyberlinka wolałbym zapomnieć. Czegoś tak topornego i
opieszałego jeszcze nie
widziałem. Obraz też pozostawiał wiele do życzenia, zwłaszcza w trybie
pełnoekranowym.

W Beyond TV 4.10 (trial), tak jak w ATI MMC - obraz jest, zamiast dźwięku
szum.

--
Antoni Goryl
a.goryl(at)chello.pl