Re: Theatrix 550Pro - okielznal juz to ktos wkoncu ?

Autor: Leszek K <leszek60wytnij_at_neostrada.pl>
Data: Sun 12 Feb 2006 - 08:51:35 MET

Antoni Goryl napisał(a):
> Użytkownik "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Mam inny problem: pod ATI MMC 9.13 zamiast normalnego głosu mam tylko szum.
> Obraz zaś jest
> przyzwoity i bez zacięć. Kiedyś, kiedy miałem All In Wonder Radeona i przy
> starszych wersjach MMC
> po każdym automatycznym wyszukaniu kanałów musiałem ręcznie dla każdego
> kanału wymusić standard
> Pal-D i w miejsce szumu pojawiał się normalny głos. Teraz w właściwościach
> kanałów można tylko
> [...]

Nie jest to prosta sprawa. Szczególnie jak chcesz mieć stereo w NICAM-ie.
1) Catalisty nie nowsze niż 4.8 (a przynajmniej same WDM)
2) MMC między 9.01 a 9.03
3) Plik kstvtune.ax z dx9.0b wersja5.3.0.900 (trzeba podmienić w trybie
awaryjnym)- to tylko w wypadku gdy część kanałów masz mono lub A2 a
część w NICAM-ie.

Jeżeli nie zależy Ci specjalnie na stereo to ponoć nowy mmc chwyta po
ustawieniu wyszukiwania na :) Rumunię (nie sprawdzałem).
W winampie po utworzeniu playlisty programów zmienia się wyśmienicie.
Jakość mocno poprawia włączenie deinterlejsu.
A swoją drogą dlaczego to co malutkim pluginie do WA chodzi wyśmienicie
(ustawianie dla różnych kanałów różnych systemów) dla kobylastego mmc
najpierw było stosunkowo proste (za czasów dx9.0b), potem możliwe tylko
po kombinacji z podmianą kstvtune, a teraz po prostu wyłączone.
Regularnie ślę do Ati listy i za każdym razem dostaję odpowiedź (pewnie
z automatu) jak w skeczu z "Kabaretu starszych panów" - książka zażaleń
"Bardzo dziękujemy za nadesłane sugestie. Dołożymy wszystkich starań ...
itd itp. A co kolejna wersja to gorzej. Dużo na ten temat można znaleźć
na irlandzkich forach. Tam mają różne systemy w północne i południowej.