Re: Dobry Zasilacz ATX

Autor: KILu <kilu_at_psxextreme.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 07:13:23 MET

rs , napisales:
> mialem 550W wyciagniety z servera intergrapha (nie wiem jaka firma, bo
> mial tylko naklejki intergrapha) i szybko padl. wczesniej mialem jakis
> 550W no name i padl w pol roku. a tamten komp byl nawet mniej
> wymagajacy niz ten o ktorym mowa. na tym kompie wlasnie zamordowalem
> 800W redundant.

Może więc przyczyna nie leży po stronie ogromnego poboru energii (nie
wyobrażam sobie, co by musiało siedzieć w kompie, by ten potrzebował 800W),
lecz linii zasilania? Skoki napięcia, szpilki w zasilaniu, coś nie tak z
uziemieniem... przyczyn może być masa (i multimetrem w większości ich nie
wykryjesz).

k,