Re: Dobry Zasilacz ATX

Autor: rs <ru4d2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Sat 11 Feb 2006 - 08:54:17 MET

KILu <kilu@psxextreme.pl> napisał(a):

> Może więc przyczyna nie leży po stronie ogromnego poboru energii (nie
> wyobrażam sobie, co by musiało siedzieć w kompie, by ten potrzebował 800W),

wspomnialem juz w jednej ze swoich odpowiedzi, ze dla tego systemu
prawdopodobnie wystarczyloby miin. 500-550W, ale wole miec spory zapas mocy.
nie mowilem, ze wymagam zasilacza 800W choc taki dobrej firmy byly milew idziany.

> lecz linii zasilania? Skoki napięcia, szpilki w zasilaniu, coś nie tak z
> uziemieniem... przyczyn może być masa (i multimetrem w większości ich nie
> wykryjesz).

dzieki za odpowiedz. w przypadku tego akurat kompa, faktycznie moga byc
problemy z siecia zasilania, dlatego oprocz zasilacza bedzie zaistalowany
stabilizator napiecia zmiennego, a wczesniej elektryk obejrzy linie dokladnie.
<rs>