Re: Dobry Zasilacz ATX

Autor: rs <ru4d2.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 22:31:41 MET

Sander <ROT13_fnaqre3@tnmrgn.cy_ROT13> napisał(a):

> Weź pod uwagę też Antec Phantom 500W.

mialem 550W wyciagniety z servera intergrapha (nie wiem jaka firma, bo mial
tylko naklejki intergrapha) i szybko padl. wczesniej mialem jakis 550W no name
i padl w pol roku. a tamten komp byl nawet mniej wymagajacy niz ten o ktorym
mowa. na tym kompie wlasnie zamordowalem 800W redundant.

> Pozatym po co Ci zasilacz > 600W ?

duzy komputer, duzy zasilacz. pewnie wystarczylby (moze na styk) solidny 500W,
ale wole miec _spory_ zapas mocy polaczony ze stabilna praca. w kazdym razie
dzieki za odpowiedz. <rs>