Re: RAM czy procesor?

Autor: CosteC <costec_at_konto.nie_lubie_spamu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 17:23:46 MET

> Myslenie dobra rzecz, ale Ty zgadujes. Dla OO.org i typowch projektow
> [a nie ksiazek na kilkaset stron do czego sluzy inne oprogramowanie]
> spokojnie wystarcza 256 MB. Wieksze znaczenie ma CPU przy odpalaniu oraz
> dysk.

> Slyszales kiedys o konfiguracji? Zmniejszasz ciut liczbe krokow undo
> + wylaczenie maszyny VM java i OO.org write zajmuje typowo ~64 MB RAM.

> LOL - wlasnie jednym z wiekszych problemow MS office jest zle
> zarzadzanie pamiecia - to wlasnie w wiekszosci wypadkow jest powodem
> wykrzaczenia sie jego skladnikow.

> [...]
Autor wątku używa linucha z ixami. To dodatkowy argument na rzecz większej
ilości pamięci. Zmiana procesora na szybszy to poważniejszy problem niż
pójście do sklepu i kupienie kości pamięci 256MB.

Co do konfiguracji nie znam sie na konfiguracji OO na ixach. Może masz racje
a może bredzisz. Nie wiem i nie będe się spierał. Opinia że MS Office źle
zarządza pamięcią może ma zastosowanie do Office sprzed Office 2000. OO w
wersji 2 jest i tak niebo lepszy od 1.9.x

Co do dysku nie wiemy co autor ma i czy jest sens zmieniać.

CosteC