Re: Upgrade sprzętu

Autor: Marcin Kocur <marcinkocur_at_op.pl.wytnij>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 13:36:59 MET

Maxiuca wrote:

> Przy Athlonie XP nie daje nic. Przy Athlonie 64 daje bardzo dużo a
> wręcz bym powiedział, że jest niezbędne. Wyjaśnienia techniczne:
> http://tinyurl.com/da2p5
>
> Wątek jest stary i mówi o procach intela które są Quad-pumped. Ale to
> samo dzisiaj tyczy się Hypertransport które wykorzysta 2xDDR400 czyli
> 6400MB/s.

Dzięki, bardzo konkretna odpowiedź :-). Przesłałbym piwo, ale przez neta
nie idzie ;)
> A w porady Eksperta to bym nie wierzył.
>
> Możesz sprzedać swoje kości, dopłacic 100 zł i kupić 2x512 pod duala.
Tak też pewnie zrobię. Chociaż moje 768 to już o dużo za dużo.

> A dlaczego nie? ATX to ATX.
Może... tylko czy będę miał dziury wszystkie wyjścia? Chyba tak, ale
zawsze lepiej spytać.

> Policz sobie ile Twój sprzęt potrzebuje zasilania. 2xHDD, 2xDVD, dwie
> kostki RAM. Ten zasilacz ma realnie jakieś 220W, może mniej nawet.
> Więc na tym sprzęcia działa w granicach możliwość. Ale prąd daje
> prawdopodobnie gówniany, więc przy podkręceniu mogło zgłupieć.
Dobra, policzę, wymienię. Dlatego zastanawiam się, czy od razu nie kupić
z obudową.
> Ja mam podkręconego proca i grafike na maks możliwości i żadnych
> problemów. Kiedyś miałem pseudo-400W i po dołożeniu kolejnego dysku
> wszyskto mi zaczęło głupiec.
Ja do tego miałem jeszcze modem (Dialup) i kartę DVB. Na dodatek
chodziły oba dyski i napędy (bo normalnie chodzi tylko 1 dysk).
Działało. Ale dobra, wymieni się Megabajta przy okazji :)

I teraz piszesz z Qtloka? ;)