Re: Upgrade sprzętu

Autor: Maxiuca <maxiuca_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 12:11:04 MET

Marcin Kocur <marcinkocur@op.pl.wytnij> napisał(a):
> Witam ponownie,
> od razu powiem, że mam tu 2. wątek 'SATA'.
> Na wakacje chcę zrobić upgrade sprzętu. Wyglądałoby to tak:
> TERAZ POTEM
> ECS K7VTA3 Coś z DDR2, Athlon 64 bity, SATA, AGP

Jak DDR2 to nie na pewno nie AGP. A jak na razie to Athlon 64 działa tylko z
DDR.
Jeżeli chcesz zostać przy AGP to potrzebujesz płyte na nforce3 albo jakiejś
VIA

> Obudowa ATX TRACER (ale co? Nie pisze) Zostaje
> Zasilacz 300W Pomyśli się jeszcze

Pomyslisz dłużej to stracisz komputer... Pewnie jeszcze zasilacz firmy
Tracer?? Gratulacje. Włóż Athlona 64 i w najlepszym przypadku spalisz
zasilacz. Wymień na porządny 400W (Topower, Antec, Chieftec, poszukaj na
chip.pl testu zasilaczy)

> Athlon XP 1700+ Athlon 64 bity ok 3000. Co to Venice?
> 512 DDR 400, 256 DDR 333 Ileśtam na DDR2, dual channel

2x512 polecam. DDR2 patrz wyżej

--
Pozdro,
Maxiu