Re: Acer TravelMate 2413 - problem z zarządzaniem energią

Autor: urug21 <urug21_at_gazeta.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 10:15:00 MET

voice napisał(a):
> Cześć!
>
> Mam problem ze skalowaniem częstotliwości procesora na laptopie Acer
> TravelMate 2413 WLMi.
>
> Niezależnie od ustawionego profilu zarządzania energią procesor cały
> czas pracuje z maksymalną częstotliwością 1.5 GHz (Celeron M).
>
> Co za tym idzie, co chwilę włącza się wiatrak chłodzący procka. Dmucha
> przez około 35 sekund aż temperatura procesora spadnie do 44 stopni a
> następnie przez około 50 sekund mam ciszę -- aż temperatura wzrośnie
> powyżej 50 stopni. I tak w kółko! Potwornie to irytujące...

> [...]

Mam tego samego laptopa tylko ze u mnie procek sie nie grzeje, a dysk
twardy, ten wiatrak jest bardzo wkurzajacy. Od tygodnia probuje sie
dodzwonic do firmy http://blasc.pl/ ktora zajmuje sie naprawa laptopow
firmy acer, niestety telefon gluchy, na e-maile nie odpisuja. Ogolnie to
chyba dam sobie z tym spokuj narazie, az do dnia kiedy bede w warszawie
i podjade specjalnie do siedziby firmy na rozmowe.