Re: karta dzwiekowa stereo

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 08:42:45 MET

No zgadza sie... Ja sie przesiadalem wprost z LIve! na XFire (ten
sam uklad co Forissimo zdaje sie). I roznice dalo sie odczuc nawet
na zwyklych sluchawkach "wyprodukowano w chinach" ;).

Choc nie byla to juz tak szokujaca przepasc jak miedzy SB128 a Live.

> A jak ten fortissimo ma sie do np audigy 2 zs, albo x-fi?

Nie wiem. Poczytaj testy. Jesli mozesz - porownaj gdzies na zywo,
co to moze trudne byc. To raz.

A dwa: kazdy ma wlasne preferencje. Jedni wola mocne basy z
ktorych znany jest sprzet Creative, inni wola nieco bardziej
analityczne brzmienie Cirrusa. To samo dotyczy zestawow
glosnikowych z reszta...

> Ma jakas chocby sladowa gwarancje jakosci dzwieku np
> w postaci thx?

Az tak bardzo zalezy Ci na certyfikacie? :)

Pozdrawiam,
Vituniu.