Re: IBM, Asus, Toshiba -laptop!

Autor: Rafał Bartoszak <sprocket_at_sys.BezSpamu.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 08:04:27 MET

Dnia 2006-02-10 01:02:20, encja *red* wymodziła przez port 119 co
następuje:

> Dlatego też chciałbym zobaczyć jakieś uzasadnienie, bo na razie jestem
> na nie.

Na pewno go nie zobaczysz. Choćby dlatego, że edycję takiego obrazka
trzeba zrobić na zasadzie: "przenieść z grafy do pamięci operacyjnej,
zmienić i wysłać do grafy). Gdzie tu szybkość ?

> Nie sądzę. Pierwsze takie wejście to może być Avalon pod Vistą, ale tam
> GUI wspomagane będzie shaderami. Wątpię, żeby obecnie Photoshop
> wyłamywał się w taki sposób, na dodatek w programie brak jakichkolwiek
> opcji umożliwiających ustawienie tych rzeczy.
> Same wymagania sprzętowe Photoshopa nie narzucają żadnych ograniczeń co
> do karty.

Te rzeczy można naprawdę zrobić w miarę łatwo i bezboleśnie (wiem, bo
sam robiłem). Z tym, że stosowalność takich zabiegów przy obróbce obrazu
(który jest przecież w pamięci operacyjnej, a nie graficznej) wydaje się
być mocno ograniczona.
Ale nie jestem programistą Adobe, Ty też nie, więc możemy co najwyżej
pogdybać ;)

--
pozdro...
[ |>|>|> sprocket  |   sprocket@sys.BezSpamu.pl    ]