Re: IBM, Asus, Toshiba -laptop!

Autor: w.p. <ptaku2_wywalto_at_tlen.pl>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 10:38:14 MET

To ja dorzuce nieco wątek poboczny..

Ja chyba wymiękam i kupię barebona. Nowa matryca do T40 w przypadku jej
uszkodzenia to 1.5 zł - 14 cali w cenie b. dobrego monitora samsunga. Będę miał
laptopa i będę się modlił żeby przypadkowo mi nie wypadł, albo nie siadł napęd
DVD (zakup oryginalnego ibma wtedy sie klania)

Może i laptopy są coraz tańsze, ale to chyba nadal zabawa dla osób które
faktycznie go potrzebują a nie dla kogoś kto jak ja chce coś małego i cichego :(
Tanszy laptop to cena wypasionego barebona shuttle 64 bit + b.dobre LCD 17
Samsunga...

w.p.