Rafał Bartoszak wrote:
> Zrobienie *edycji* obrazu przechowywanego w pamięci grafy przez *CPU*
> jest pomysłem poronionym...
Dlatego też chciałbym zobaczyć jakieś uzasadnienie, bo na razie jestem
na nie.
> Niemniej RAM grafy może być wykorzystywany
> do przechowywania wycinków obrazu (glifów), tekstur, itp. - i tu zapewne
> można uzyskać pewne przyspieszenie. Także, być może, kolega klimecki ma
> rację...
Nie sądzę. Pierwsze takie wejście to może być Avalon pod Vistą, ale tam
GUI wspomagane będzie shaderami. Wątpię, żeby obecnie Photoshop
wyłamywał się w taki sposób, na dodatek w programie brak jakichkolwiek
opcji umożliwiających ustawienie tych rzeczy.
Same wymagania sprzętowe Photoshopa nie narzucają żadnych ograniczeń co
do karty.
-- _red ____ _ ____ ____ __ _Received on Fri Feb 10 01:05:10 2006
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Fri 10 Feb 2006 - 01:51:07 MET