Re: Padające twardziele

Autor: Ebay <lutek34.nospam_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 17:21:28 MET

Dnia Thu, 9 Feb 2006 16:14:20 +0100, MB napisał(a):

> Może powinieneś kupić oryginalny dysk SONY? ;-) Polityka tej firmy
> bardzo przypomina typowy monopol. Wszystko co obce jest beee.... Tak więc
> własne rozwiązania, własne standardy, jedyny słuszny producent, autoryzowani
> dostawcy i serwis. Oczywiście żartuję i nie podejżewam aby mimo swoich
> monopolistycznych zapędów firma ta zaimplementowała w kompie mechanizm
> wykańczający "obce" twardziele, ale czytając ten post nie mogłem się
> powstrzymać od małej dygresji.
>
> Wracając zaś do tematu, może to zabrzmi banalnie, ale jeśli nie komp to
> może tasiemka?

> [...]

Troche za szybko napisałem tego posta bo:
Okazało się że to oryginalny dysk który został przełożony jako slave
uszkodził się i to on pyka. Po wyciągnięciu jego system zaczoł działać
poprawnie. Ale nurtuje mnie teraz pytanie dlaczego dysk podpięty na jednej
taśmie za master jak slave padł. Czy to ma jakieś znaczenie ustawienie
zworek?

Pozdrawiam