Re: Padające twardziele

Autor: <artur.barutowicz_at_wytnitoatsisa.com>
Data: Fri 10 Feb 2006 - 14:52:00 MET

"Ebay"
> Troche za szybko napisałem tego posta bo:
> Okazało się że to oryginalny dysk który został przełożony jako slave
> uszkodził się i to on pyka. Po wyciągnięciu jego system zaczoł działać
> poprawnie. Ale nurtuje mnie teraz pytanie dlaczego dysk podpięty na jednej
> taśmie za master jak slave padł.

Ja mam ten problem w kompie juz pare lat :-/ padlo pare dyskow i sa problemy
jak sie przelacza z Master na Slave itp. Niektore dyski tez zaczynaly pykac
a potem padac (dyski roznych firm).
Do dzis dokladnie nie wiem czym to jest spowodowane - ostatnia mozliwosc to
jakis padniety kontroler HDD na plycie (zasilacz, tasmy, DVD, CD byly
wymieniane).

Pozdrowienia
ArturB