Re: Karty dźwiękowe-jaka moc?

Autor: Kerry <kerry_at_kerryking.com>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 14:42:18 MET

Użytkownik "Janek" <pan_jan@op.pl> napisał

> Czy ktoś spotkał się z podawaną przez producenta mocą wyjściową karty?
> Czy poszczególne karty mogą różnić się mocą na 1 kanał ?
> A może niektóre potrzebują wzmacniacza?
>
> Mam starą mb(soltek) i mogę podłaczyć do niej głosniki bezpośrednio ,ma
> wystarczająca moc do normalnego zastosowania.Myślę ze jest to ok. 1W na
kanał.
> Chyba żadna nowa mb nie zezwala na podłączenie głosników bez wzmacniacza?
> może są jakieś wyjątki?

Ja w starym komputerze, mam kartę, bodajże Sound Maker 18 PnP,
i ma ona wzmacniacz a na karcie jumperki do przestawiania w tryb
wzzmocnienie <-> wyjście liniowe (i to było super :))
Pamiętam niestety tylko tyle, że było podane w instrukcji, ile ma watów na
wyjściu,
ale nie pamietam ile. Wydaje mi się, że 6 ale to chyba zbyt dużo :-/
A teraz to chyba nie ma mocnych wzmacniaczy na kartach...

polecam pl.rec.audio

--
Pozdrawiam,
Marcin