Re: Karty dźwiękowe-jaka moc?

Autor: Vituniu <vituniu_at_poczta.fm>
Data: Thu 09 Feb 2006 - 15:00:03 MET

> Witam.
> Czy ktoś spotkał się z podawaną przez producenta mocą wyjściową
> karty?

Na wyjsciu audio? To jest line-out. Tylko sygnal, zadnego wzmocnienia.

> Czy poszczególne karty mogą różnić się mocą na 1 kanał ?
> A może niektóre potrzebują wzmacniacza?

Wszystkie potrzebuja wzmacniacza.
A tylko niektore maja wbudowany juz taki o mocy wystarczajacej
na napedzanie sluchawek.

> Mam starą mb(soltek) i mogę podłaczyć do niej głosniki bezpośrednio

Pasywne glosniki??

> ,ma wystarczająca moc do normalnego zastosowania.Myślę ze jest to ok.
> 1W na kanał. Chyba żadna nowa mb nie zezwala na podłączenie głosników
> bez wzmacniacza? A może są jakieś wyjątki?

Raczej nie... A i z tym Soltekiem nie jest to najzdrowsza sytuacja.
Chyba, ze to na prawde malutki glosniczki sa.

Pozdrawiam,
Vituniu.