Re: Laptop I Bateria

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 23:32:02 MET

Ireneusz wrote:
> te 4 godz to www i poczta ... bo zasysanie filmow albo czegos wiekszego
> to napewno mobilizuje sprzet i prad szybciej znika

Ano. Przy ciągłym transferze to tak na oko 3,5h - torrent i jazda na
maksa :)

Trudno powiedzieć, nie wykonuje czynności, które cały czas obciążają
tylko procesor do 100%. Tym bardziej nie pracuje na maksymalnej jasności
matrycy - po pierwsze oślepłbym, po drugie dostał przy tym do głowy :)
Ale dodam, że nie lubię zbyt ciemno, więc za ciemno też nie mam.

Mogę natomiast napisać, że ciągnie jakieś 2,5h giercowania w MU - wtedy
masz obciążenie procka 100%, wchodzi do tego karta graficzna i
oczywiście sieciowa, bo to gra online.

--