Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 23:08:41 MET

 Ireneusz
 troche mnie szokuje ten wynik 5 godz ... do 2 godz dociagam na ACER 2304

 Mnie w sumie też, ale często uśmiech na twarzy mi się pojawia, kiedy
 podczas dłuższej podróży ludzie obok zamykają juz kompy, bo bateria
 siada, a u mnie stan np. wynosi 58% i 2:47h do końca :)

 wi-fi to zabija Laptopa mi w 60 min srednio ... ale z karty PCMCIA jade -
 moze te integry mniej biora pradu ...

 Z Wi-Fi dość duży wyczyn to 4h, jednak to sporo zabiera.

te 4 godz to www i poczta ... bo zasysanie filmow albo czegos wiekszego
 to napewno mobilizuje sprzet i prad szybciej znika

 z ciekawosci normalnie to ile Laptop ti wytrzymuje bez pradu (max procesor