Re: Laptop I Bateria

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:47:39 MET

Ireneusz wrote:
> [...]

Mnie w sumie też, ale często uśmiech na twarzy mi się pojawia, kiedy
podczas dłuższej podróży ludzie obok zamykają juz kompy, bo bateria
siada, a u mnie stan np. wynosi 58% i 2:47h do końca :)

> wi-fi to zabija Laptopa mi w 60 min srednio ... ale z karty PCMCIA jade -
> moze te integry mniej biora pradu ...

Z Wi-Fi dość duży wyczyn to 4h, jednak to sporo zabiera.

> z ciekawosci normalnie to ile Laptop ti wytrzymuje bez pradu (max procesor i
> LCD)

Tzn. so, 100% obciążenia procka i jasność LCD na maksa?

--