Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 23:33:16 MET

 Przecież napisałem jasno. Jakiś problem z oczami? ;)

oczy Spok ... ale to bujda ze bateria nie traci pojemnosci przy takim
czestym ladowaniu

> A słyszałeś o laptopie, który pracuje na baterii 8 miesięcy? :))
>
> To byłby absolutny rekord świata
rekord to jak to pisza niby znawcy ze po 1~3 latach Bateria jak nowa
sam moge tak napisac bo baterie to wkladam tylko jak Laptopa zabieram poza
dom ...
sob i niedz ... to co wykazuje to 60 razy czy cykli ... chyba to malo jak
na prawie rok eksplatacji .