Re: Laptop I Bateria

Autor: Ireneusz <irek6311wytnij_at_nospam.op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 22:38:58 MET

Użytkownik "red" <red@redplanet.com> napisał w wiadomości
news:dsdirk$964$1@inews.gazeta.pl...

> Z ciekawości - co jaki czas?
>
> Btw. na Aristo Smart 300S po obniżeniu napięcia na 0.7V przy 800MHz (czyli
> 6x133MHz) sprzęt potrafi pracować ponad 5 godzin na bateryjce normalnego
> użytkowania - net (www, poczta), pisanie w pehapie, konnekt w tle :)
> Procek to Pentium M 750 (1.86GHz).
>
> troche mnie szokuje ten wynik 5 godz ... do 2 godz dociagam na ACER 2304
> ..
ale tam Celeron - wychodzi ze Celka juz nie kupie ...
spowalniam toto ile sie da a wyniki marne ,
wi-fi to zabija Laptopa mi w 60 min srednio ... ale z karty PCMCIA jade -
moze te integry mniej biora pradu ...

z ciekawosci normalnie to ile Laptop ti wytrzymuje bez pradu (max procesor i
LCD)
mi to 90 min na max ... jak na PC ma sie rozumiec .. bo pisanie li www to
procka nie rusza .