Odp: Zalalem klawiature w latopie - POMOCY :(

Autor: marcin <marcu123_at_mailroboczyodpowiadajnagrupe.poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 19:43:55 MET

kupielem ta toshibe w Kanadzie gdzie kazdy zachwalal ta firme, chcialem
kupic HP, COMPAQ, ale mi odradzili i mowie o osobach, ktore naprawde znaly
sie na rzeczy (pracuja w branzy). ja marazie nie mam zadnych zastrzezen -
zobaczymy jak z ta klawiatura bedzie mam nadzieje ze podziala jescze. nie
mam tez niestety na nia gwarancji w Polsce - chciali mi sprzedac na rok za
300 $ co przy cenie laptopa za 1000$ (obnizka z 1390 :) )bylo cena smieszna,
w razie wiekszej awari zawsze moge odeslac poczta do Kanady. polecami mi
natomiast sony, ale to juz inna polka cenowa.
pzd M