Zalalem klawiature w latopie - POMOCY :(

Autor: marcin <marcu123_at_mailroboczyodpowiadajnagrupe.poczta.onet.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 19:14:17 MET

przed momentem wylalem troszke soku na klawiature w laptopie, przeczyscilem
ja bez wyciagania tyle co dalem rade, ale jakos dziwnie chodzi teraz.
klawisze nie zalane dzialaja ok, ale qazwsx i jeszce tab i caps lok jakos
dziwnie dzialaja, jest jescze chyba troche mokra, co zrobic teraz tak na
szybko? wyjac ja i nie wiem przemyc jakas szmatka? jesli tak to jak sie
wyciaga klawiature z toshiby mx45?

jestt szansa ze zacznie dzialac?

pzd M