Re: Wasz sposob na cisze

Autor: <pe3no_at_N05PAM.o2.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 10:41:58 MET

Gargamel wrote:
[...]
> Jeśli to większa obudowa, powinno być jeszcze sporo wolnych slotów 5'25,
> wówczas można pod dyskiem zawiesić na kolejnych gumkach :) duży wentylator
[...]

W dużej obudowie w ogóle można fajną (ja jeszcze nie mam) cyrkulację
zrobić, tak żeby powietrze przez odpowiednie otwory (również z wiatrakami)
nawiewało, wewnątrz obudowy wiatraki owiewałyby wszystko to, co się grzeje,
po czym powietrze wyrzucane (wydmuchiwane) jest jest na zewnątrz.

Pozdrawiam~~Piotrek~~pe3no.