Re: Wasz sposob na cisze

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 16:58:26 MET

Marx w wiadomości <news:ds7l7p$gp2$2@nemesis.news.tpi.pl> napisał/a:

> gorsze chlodzenie moze miec jaki wplyw na trwalosc (obudowa dziala jak
> radiator), poza tym nie widze innego wplywu

Jeśli to większa obudowa, powinno być jeszcze sporo wolnych slotów 5'25,
wówczas można pod dyskiem zawiesić na kolejnych gumkach :) duży wentylator
puszczony na 5V - skuteczny idealnie (mam tak pod kieszenią 5'25 na dysk) -
elektronika dysku jest wówczas znacznie chłodniejsza, niż w przypadku
przykręcenia dysku do obudowy.

--
Pozdrawiam,
  Gargamel