Re: Audigy 4 DTS Dolby BOX vs Audigy 4 BOX

Autor: Daniel Chlodzinski <dch_at_spam.precz>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 10:41:16 MET

"PSYLO" <psylo.wytnijto@o2.pl> wrote in message
news:ds86uu$8ad$2@inews.gazeta.pl...

> Posłuchaj sobie co X-Fi przykładowo robi z plikami mp3 to zobaczysz.

Ja nie mowie ze X-Fi zle cos robi, chodzi mi tylko o to ze Creative stosuje
monopolistyczne metody.
Wiesz czemu audigy i x-fi nie encoduja na zywo dziweku z gier do DD ? Bo
creative nie robi ampli tylko glosiki.
Jak masz w domu dobre ampli i glosniki i chcesz do tego podpiac peceta z
audigy+x-fi i miec dzwiek przestrzenny
to sorry gienia ale musisz kupic zasrane glosniki 5.1 lub wiecej od creativa
i laczyc to ich smieszna wtyczka.
Dlatego pytalem sie kolegi po co mu ampli do x-fi.

Daniel