Re: Fat32 a NTFS

Autor: Mr. Wolf <mrwolf_at_op.pl>
Data: Wed 08 Feb 2006 - 11:43:53 MET

Dr Lubicz napisał(a):
> witam i o zdrowie pytam
> i przechodze do meritum
> czy to ze dwa dyski sa sformatowane
> jeden jako fat32 a drugi jako ntfs ma duzy
> wplyw na szybkosc transmisji danych
> pomiedzy nim. zakladam ze pewnie ma ale
> czy bedzi to odczuwalna dla uzytkwnika roznica
> system mam zainstalowany na dysku z fat32

A po jakiego grzyba masz zainstalowany system na fat32?
Sokro on kuma ntfs, to zainstaluj go na ntfs, żeby kożystać
z dobrodziejstw tego systemu plików.

NTFS lepiej wykożystuje przesrzeń dysku i daje pewne
nowe możliwości (szyfrowanie i takie tam).
Na szybkość to chyba nie ma jakiegoś ogromnego wpływu.