Re: płyta główna do Win98SE

Autor: NOKGAMER <odpowiadaj_na_grupie_at_post.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 19:06:05 MET

Użytkownik "Kuba" <nospam@interia.pl> napisał w wiadomości
news:dsakne$blj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Na stronie producenta nie znalazłem do niej sterowników dla systemu
Win98SE.
> Czy to znaczy że nie można jej używać pod kontrolą tego systemu?

Prawdopodobnie tak, bo na pewno system zapyta o sterowniki do: chipsetu,
audio, USB i SATA.
A pozatym czy Win98SE obsłuży 64 bitowy procek?

> Jeśli nie , to proszę o polecenie dobrej,stabilnej płyty w podobnej cenie,
> która wykorzysta Win98SE.

Kup najlepiej tę: http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=16101 . Za
zaoszczędzone pieniądze weź pamięci GEIL (min. 512MB) i jakąś grafikę na AGP
8x by wykorzystać złącze. To zapewni Ci stabilną pracę i stosunkowo b.dużą
wydajność w stosunku do wydanych pieniędzy.
Aha... a płyta działa pos W98SE świetnie, bo ją dziś podmieniłem za
zepsutego ECSa K7VTA3. Po podmianie nawet nie musiałem przeinstalowywać
systemu. Jutro będę wiedział więcej o płycie, więc możesz pytać, ale na
razie to jest OK.

> Może być to płyta bez zintegrowanej karty graf. (wtedy wykorzystam
posiadaną
> kartę GeForce 4 MMX na AGP).

Też tak zrobiłem, ale myślę wymienić na tego ASUSa ->
http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=15904 . Warto zrobić to czym
prędzej, jak jeszcze GF2MX400 mają jakąś wartość.

> Komputer będzie używany do www,edycji tekstu i odtwarzania filmów.Gry
> mnie nie interesują ( gram na konsolach...:)

Aha... mierzyłem transfer pod DOSem z HDD (Seagate 40GB, ATA133) pow. 54
MB/sek. Jest lepiej niż na MSI o jakieś 10 MB/sek.! :-O

Powodzeinia!