płyta główna do Win98SE

Autor: Kuba <nospam_at_interia.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 18:15:39 MET

Witam!
Chciałbym wymienić płytę główną i procesor.
Interesuje mnie płyta Asrock K8NF4G-SATA2 -->

Na stronie producenta nie znalazłem do niej sterowników dla systemu Win98SE.
Czy to znaczy że nie można jej używać pod kontrolą tego systemu?
Jeśli nie , to proszę o polecenie dobrej,stabilnej płyty w podobnej cenie,
która wykorzysta Win98SE.
Może być to płyta bez zintegrowanej karty graf. (wtedy wykorzystam posiadaną
kartę GeForce 4 MMX na AGP).
Komputer będzie używany do www,edycji tekstu i odtwarzania filmów.Gry
mnie nie interesują ( gram na konsolach...:)

Pozdrawiam
Kuba