Re: laptopy, na AMD i Intelu

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 18:43:35 MET

Hej !
Użytkownik "Krzysztof 45" <mekarWYTNIJTO@vp.pl> napisał w wiadomości
news:dsakub$9f2$1@news.dialog.net.pl...
> Nie wiem co wybrać, nówkę ze sklepu, ale taki w cenie około 2500,- ale
> jakość ich wykonania ... jakieś takie delikatne...

E tam.
Np. HP nx6110 to bardzo sympatyczna, niedroga i całkiem wydajna maszyna.
Celeron M, Intel 900. Wcale nie taka delikatna. Kupiliśmy ostatnio
2 sztuki do firmy, jak wypasione Aristo na P4 padły jak muchy.
Za ok. 2600 bazowa wersja bez systemu operacyjnego.
http://sklep.benchmark.pl/pelny_22346.html

> itp. I tu bym bazował tylko na allegro i firmach handlujących nimi we
> Wrocławiu. Poradźcie coś, na co zwracać uwagę, bo z laptopami nie miałem
> doświadczenia.

Z używek zastanowiłym się nad HP Compaq EVO NC6000, np.
Pentium M Centrino, do tego Mobility Radeon 9600 z własnym RAMem.
I masz go we Wrocku :)

--
Pozdrawiam
Michał Kupski -- Tarnowskie Góry