Re: Turion vs Celeron

Autor: Tytooss <fake_at_mail.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 17:00:11 MET

Dnia Thu, 2 Feb 2006 02:40:24 +0100, Rafał Bartoszak napisał(a):

> Zrobiłem mały teścik, polegający na kompilacji dość sporego projektu w
> C++. Dwa notebooki:
> Toshiba Satellite, Intel Celeron 2,8GHz, 1GB RAM PC3200
> HP-Compaq nx6125, AMD Turion 2,2GHz, 1GB RAM PC3200
> Czas kompilacji
> Toshiba: 8min 8s
> HP-Compaq: 1min 43s (!!!)

> może ta informacja pomoże
> komuś wybrać właściwy procesor ;) Swoją drogą, ciekawe byłoby porównać
> Turiona z Pentium M

Ten Celeron 2.8 to przypadkiem nie poprzednia generacja technologiczna?
Chodzi mi o to, że nowego laptopa z czymś takim nie kupisz. Jeśli już
koniecznie porównujesz go do Celerona, to ucziwsze byłoby zestawienie z
nowszym Celeronem M na rdzeniu Dothan.

Tytooss

--
FS Amilo L1310Glare (Pentium M725: 6x @ 0.700V, 16x @1.068V)