Re: Dobry d德i瘯 do PC (g這郾iki, karta)

Autor: fanto2 <fanto2_at_wp.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 16:45:00 MET

ja mam audigy2 zs retal + t6060 . a wczesniej posiadalem sb 5.1digital
(kolejnosc bedzie pomieszana :) audigy se , creativa p5800 , c.works 4.1 ,
t5900, i zostalem przy tym co mam bo wszystko inne bylo do bani :)
zwlaszcza glosniki t5900, jak odpalilem je przy t6060 to brakowalo tamtym
sopranu dzwiek byl przytlumiony a woofer to dno :) na karcie audigy2zs tak
graly, niczego innego nie slyszalem wiec polecam to co mam.naprawde
warto. wszystko gra czysto ale zabawa sie zaczyna przy filmach dvd!!!! po
wlaczeniu dtsa kazdy film jest miodzio. po co chodzic do kina :) przy
niewielkiej glosnosci slychac doslownie wszystko i meble mi drza :)

SM 173p+ / AMD64 3000+ Venice E6 @ 2400MHz wentyl box / Asus K8N4-E
2x512 Geil Dual 400MHz / SB Augigy2 ZS / Inspire T6060
AcBel 400W Active PFC / Ati Radeon Saphire x800 GTO2 @ x850 xt pe