Autodetekcja karty graficznej

Autor: lubcio <lubcio_at_op.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 08:19:43 MET

Dostalem komputer z objawem wieszania sie kilka sekund po zaladowaniu
systemu. Po dwoch resetach monitor nie startowal. W koncu doszedlem do tego
ze grafika przelaczyla sie na ta zintegrowana.
Plyta to intel D815EEA2 oraz grafika to geforce2mx 64mb.
I za cholere nie moge zmusic plyte aby inicjowala grafike na agp. Takie to
cholerstwo ze ona automatycznie wykrywa i przelacza na agp jak jest karta na
agp. Nie ma zadnych przelacznikow ani ustawien, ona po prostu automatycznie
wykrywa. Geforce dziala bez zarzutu, sprawdzalem w innym komputerze.
Sprawdzalem tez innego geforca2, tez go nie wykrywa plyta, ale za to
rive128zx wykrywa. Bios jest najnowszy. Nie mam pojecia co zrobic, aby to
dzialalo. Najbardziej mam ochote wyrzucic tego kompa za okno.
Ma ktos jakies sugestie aby to dzialalo, czy ma juz otwierac okno.