Re: celeron 400

Autor: Michał Kupski <miq_at_home.org>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 08:17:29 MET

Hej !

Użytkownik "Rafał Bartoszak" <sprocket@sys.BezSpamu.pl> napisał w wiadomości
news:19ah9oxd4vg50$.c28uwzrtl8zs$.dlg@40tude.net...
> Tryby PIO, to transmisja danych obsługiwana przez procesor. Czyli Twój
> celek, nie dość, że ledwo nadąża z dekompresją obrazu (powinien dać
> radę), to jeszcze musi użerać się z dyskiem twardym. No i haczy.

W dobie dzisiejszych kodeków to wątpię, żeby C400 dawał radę.
Jak mu się trafi popularny ostatnio zestaw h.264+ac3, to bez
systemu w okolicach 1GHz nie pociągnie. Duron 600 jeszcze też
na tym się tnie. Mój laptopowy Celeron 1.13GHz takoż (ale jest
na dość kiepskiej platformie - jakieś VIA Apollo).

--
Pozdrawiam
Michał -- Tarnowskie Góry