Re: Wydluzenie czasu pracy notebooka

Autor: d'plus <dplusUSUN_TO_at_tlen.pl>
Data: Tue 07 Feb 2006 - 08:23:42 MET

Paweł Jurewicz napisał(a):
> Miedzy notebookami z karta graficzna zwykla (np Intel 900) a 3D (jak ATI X700)
> jest drukrotna roznica w czasie pracy (5 godzin/2,5 godziny). Czy istnieje
> mozliwosc wylaczenia dodatkowych funkcji karty graficznej (w czasie np. pracy
> w internecie na bateriach) tak, zeby ten czas sie wydluzyl? Czy tez jesli jest
> dla mnie wazna dlugi czas pracy na bateriach to MUSZE zapomniec o lepszej
> karcie graficznej?
>
> (mysle nad ktoryms z modeli Toshiby Satellite lub Satellite Pro)
>
> PJ

intel siedzi na chipsecie intela, a ati na ati x200 bodajże.
intel ma centrino (małe zużycie prądu procka, leniwa k. graf +
zintegorwane podzespoły sieciowe o niskim poborze energii)
ati nic w ten desen. karta graficzna na pewno nie pracuje caly czas na
max (jest mobile).

reasumując.pewnie nie da sie nic wylaczyc.
albo wybierasz ultra portable pc, albo desktop replacementa :)